تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف در جاده لردگان – ایذه؛ یک نفر کشته و 4 زخمی

تصادف در جاده لردگان – ایذه؛ یک نفر کشته و 4 زخمی

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد دو دستگاه خودرو مزدا و سمند در محور ارتباطی لردگان به ایذه یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

محسن ابراهیمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در محور ارتباطی لردگان به ایذه حوالی شهر لردگان ساعت 11 شب، شب گذشته اتفاق افتاد که یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مرکز 115 لردگان و دریافت این خبر، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیمی گفت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی پس از حضور در محل حادثه اقدامات درمانی را برای مصدوم حادثه انجام داده و به بیمارستان شهدای لردگان منتقل کردند.

وی عنوان کرد: طی دو روز گذشته تصادفات در استان 4 فوتی و 61 مصدوم برجای گذاشته است.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف در جاده لردگان – ایذه؛ یک نفر کشته و 4 زخمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..