تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصاحبه آزمون دکتری برای بررسی سوابق علمی و پژوهشی است

مصاحبه آزمون دکتری برای بررسی سوابق علمی و پژوهشی است

جامعه > مشکلات مردم - نحوه مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری دردانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران با اعلام نتایج آزمون دکتری در مورد نحوه مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری دردانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سوال داشتند.

در این باره سازمان سنجش اعلام کرد داوطلبانی که براساس تاریخ اولیه آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز 96 مجاز به انتخاب رشته شدند و کد رشته‌محل‌های انتخابی مذکور را در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش ثبت کرده‌اند براساس کارنامه نتیجه انتخاب رشته در هر یک یا چند کدرشته محل از کد رشته محل‌های انتخابی دارای حد نصاب علمی لازم است، ضرورت دارد با توجه به مفاد اطلاعیه منتشر سازمان که به همراه کارنامه نتیجه انتخاب‌رشته بر روی سایت قرار گرفته است با دست داشتن مدارک لازم و براساس برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای شرکت در مصاحبه بررسی سوابق علمی و پژوهشی اقدام کنند.


همچنین نتیجه نهایی این آزمون نیمه اول شهریورماه اعلام خواهد شد.


46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصاحبه آزمون دکتری برای بررسی سوابق علمی و پژوهشی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..