تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با عراقچی

به گزارش افکارنیوز،

سیدحسین نقوی‌حسینی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی با سیدعباس عراقچی پیرامون بررسی گزارش شش ماهه دوم این کمیسیون درباره برجام را تشریح کرد.

وی افزود: در ابتدای این جلسه گزارش مذکور از سوی آقای ذوالنوری در هشت بخش تشریح شد تا اینکه مشخص شود در این  گزارش به چه مواردی اشاره شده است.

نقوی‌حسینی با اشاره به بخش تعهدات ایران در برجام گفت: در این بخش طرفین اختلاف نظری نداشته‌اند چرا که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در برجام کاملا عمل کرده‌ است همچنین بخش دیگری از این گزارش به مبحث رفع تحریم‌ها اشاره داشت که در این زمینه اختلاف نظرهایی وجود داشت لذا برخی از اعضای کمیسیون همچنان معتقدند که گیر و دار برداشتن تحریم‌ها همچنان باقی است. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عهد شکنی‌های طرف مقابل در توافق نامه برجام بیان داشت: در زمینه عهدشکنی‌ها ما مصداق‌های به روزی داریم که اخیرا تحریم تعدادی از شخصیت و شرکت‌ها به این موارد اضافه شده است. نقوی‌حسینی با اشاره به توضیحات عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای، بیان داشت: آقای عراقچی و دوستان خود در این جلسه عنوان کردند که این گزارش مربوط به 4الی 5ماه پیش است که البته به درستی اشاره کردند چراکه که ما قبل از آغاز سال جدید بررسی برنامه ششم توسعه و بودجه 96 را در دستور داشتیم و باعث شد تدوین این گزارش مقداری به تأخیر بیفتد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با عراقچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..