تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثرات معجزه آسای در آغوش کشیدن کودکان

اثرات معجزه آسای در آغوش کشیدن کودکانفریبا احدی بیگلو روان‌شناس و مشاور در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در آغوش کشیدن کودک نه تنها موجب وابستگی های عاطفی میان او و والدین می شود بلکه در افزایش مهارت های اجتماعی در آینده، شکل گیری شخصیت، هوش و استعداد فرزندان تاثیرگذار است.

وی در ادامه تصریح کرد: افرادی که در دوران کودکی و حتی نوزادی بیشتر از سوی والدین خود مورد محبت و نوازش قرار گرفته اند، قدرت تحلیل بیشتر و احساسات گسترش یافته تری دارند، همچنین در آینده به راحتی می توانند این محبت را به اطرافیان، همسر و فرزندان خود انتقال دهند.

احدی بیگلو اضافه کرد: تصور اینکه در آغوش کشیدن و محبت کردن به کودک خود روش تربیتی صحیحی نیست، کاملاً اشتباه است و باید این کار در قبال کودک به موقع و اندازه انجام شود.

این روان‌شناس تاًکید کرد: لازم نیست برای محبت به کودک حتماٌ او را بغل کنید، بلکه در زمانی که کودک سرگرم بازی کردن است نیز می توان او را نوازش کرد، فقط کافی است که فرزندتان وجود پر مهر شما را درک کند.

احدی بیگلو در پایان افزود: نوازش کودک موجب ترشح یکسری از انتقال دهنده های عصبی در بدن شده که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، احساس لذت و شادابی را به همراه دارد، چراکه از لحاظ علمی هم مشخص شده کودکانی که مورد نوازش و محبت قرار می گیرند سرحال، قوی تر و سالم تر هستند و کمتر دچار اضطراب و افسردگی می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثرات معجزه آسای در آغوش کشیدن کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..