تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ حادثه 2 مصدوم بر جای گذاشت

وی در ادامه افزود: بعد از اعلام حادثه 2 ایستگاه به محل اعزام می شوند و مشاهده می شود که در طبقه منهای یک(پارکینگ) ساختمان 3 طبقه مسکونی انفجار صورت گرفته بود.

ملکی گفت: در پارکینگ 3 خودرو پارک شده بود که ساکنان طبقه اول با استشمام بوی گاز مربوط به یکی از خودروها متوجه می شوند که خودرویی در پارکینگ دچار نشت گاز شده و فورا خودرو را از محل خارج می‌کنند.

وی در ادامه افزود: ساکنان ساختمان بعد از خارج کردن این خودرو که از سوخت گاز مایع استفاده می کرده، اقدام به روشن کردن موتورخانه می‌کنند که همین عمل باعث انفجار می شود.

سخنگوی آتش نشانی گفت: در این انفجار 2 مرد 72 و 35 ساله دچار سوختگی می شوند، همچنین 2 خودرو، بخشی از دیوارهای موتورخانه و شیشه های ساختمان بر اثر انفجار تخریب شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه سریعا تحویل عوامل اورژانس شدند، تصریح کرد: با حضور کارشناسان آتش نشانی و بررسی‌های انجام شده، علت حادثه نشت گاز خودرو و روشن شدن موتورخانه اعلام شد.

ملکی در پایان گفت: عملیات بعد از ایمن سازی در ساعت 04:52 به پایان رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار شدید ساختمان مسکونی در سعادت آباد/ حادثه 2 مصدوم بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..