تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی در تهران

باقرصاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

احداث کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی/ اخذ مجوز برای تجهیز کارگاه احداث کارخانه بازیافتمنصور باقرصاد سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت احداث کارخانه پسماند‌های ساختمانی، اظهار داشت: تاکنون ۲ قرارداد در خصوص احداث مراکز بازیافت نخاله‌های ساختمانی در مجتمع پردازش و دفع زباله آبعلی منعقد و ابلاغ شده است.

وی به شرایط کنونی قراردادهای مذکور اشاره کرد و گفت: قرارداد احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در حال حاضر در فاز احداث ابنیه و احداث سوله‌های خردایش اولیه و ثانویه نیز رو به اتمام است. 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: قرارداد احداث مجموعه کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی، تولید آسفالت و استحصال شن و ماسه، در حال حاضر در فاز اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح و تجهیز کارگاه است.

باقرصاد افزود: کارخانه استحصال شن و ماسه در حال حاضر در مجتمع پردازش و دفع آبعلی مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..