تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوچکترین قربانی حادثه منچستر که بود؟ +تصاویر

کوچکترین قربانی حملات منچستر دل کاریران را به درد آورد+ تصا.یربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوشنبه شب گذشته، انتشار خبری از حادثه بمب گذاری در منچستر انگلیس رسانه ها را در شوکی بزرگ فرو برد. انفجاری تروریستی که در حین برگزاری کنسرت انجام گرفت و طی آن 22 نفر کشته و 59 نفر زخمی شدند، به گفته پلیس قربانیان همگی از بین جوانان و نوجوانان بودند.

طی تحقیقات انجام شده، عامل انفجار فردی 22 ساله بنام سلمان عبیدی عضوی از گروه تروریستی داعش بوده است که با حمل مواد منفجره به داخل سالن باعث این عمل وحشیانه شده است.

در این بین حضور یک دختر 8 ساله در میان قربانیان بسیار تلخ و دردناک بود. رز سافی Roussos Saffie دختر بچه خردسال اهل لیلاند استرالیا که به همراه خانواده اش در سالن حضور داشت. به گفته پلیس 12 نوجوان زیر 16 سال در سالن حضور داشتند که بدلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند.

مدیر مدرسه رز با ابراز همدردی شدید با خانواده این کودک می گوید؛ رز دختر فوق العاده باهوش، خلاق، زیبا، آرام و بادقتی بود. مرگ او بسیار دردمندانه است. پس از این اتفاق کاربان زیادی در فضای مجازی با پیام های خود با خانواده رز ابراز همدردی کرده و نفرت خود را از تروریست ها اعلام کردند.

کوچکترین قربانی حملات منچستر دل کاریران را به درد آورد+ تصا.یر  کوچکترین قربانی حملات منچستر دل کاریران را به درد آورد+ تصا.یر  کوچکترین قربانی حملات منچستر دل کاریران را به درد آورد+ تصا.یر  کوچکترین قربانی حملات منچستر دل کاریران را به درد آورد+ تصا.یر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوچکترین قربانی حادثه منچستر که بود؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..