تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک کتابچه سرنخ جدید حادثه منچستر +عکس

یک کتابچه سرنخ جدید حادثه منچستر +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه‌های انگلیس بامداد سه‌شنبه از وقوع انفجار در جریان یک کنسرت در شهر منچستر واقع در شمال انگلیس و کشته شدن ۲۲ نفر و مجروح شدن دست کم ۵۰ نفر در این انفجار خبر دادند. طبق گزارش پلیس، این انفجار در کنسرت "آریانا گراند" که بیشتر افراد حاضر در آن نوجوانان بودند، رخ داده است. داعش با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، مسئولیت انفجار در محل برگزاری کنسرت در شهر منچستر انگلیس را برعهده گرفته است. 

پس از این حادثه مامورین تجسس از یافتن یک کتابچه کوچک که عجیب ترین سرنخ پیدا شده به شمار می‌رود خبر دادند. روی این دفترچه به زبان انگلیسی نوشته شده: "مواد شیمیایی خود را می شناسی؟"

 یک کتابچه سرنخ جدید حادثه منچستر +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک کتابچه سرنخ جدید حادثه منچستر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..