تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز همدردی کی‌روش با قربانیان حادثه منچستر

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با قربانیان حادثه تروریستی و شوم منچستر ابراز همدردی کرد.

به گزارش شمانیوز : سرمربی 66 ساله تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های 2002/03 و 2007/08 در کادر فنی منچستریوناتد حضور داشت و پس از حادثه دلخراش منچستر، با خانواده قربانیان این تراژدی ابراز همدردی کرد.
هدایت‌گر تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش پرتغالی با مردم شهر منچستر همدردی و 22 نفر کشته این اتفاق را قربانیان جهل و نفرت و کینه توصیف کرد.
در متن پیام کی‌روش آمده است: نمی توانم اخباری را که شنیده‌ام باور کنم، منچستر، جایی که من سال‌های زیادی را در آن زندگی کرده‌ام. برای کشته شدگان این حادثه با همه قلبم متاسفام و امیدوارم مجروحان و خانواده‌های آنها زودتر به زندگی طبیعی بازگردند. برای همه آنها و برای کاهش درد و رنجشان دعا می‌کنم. ما در کنار مردم منچستر هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز همدردی کی‌روش با قربانیان حادثه منچستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..