تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چراغ سبز بازیکن سابق استقلال برای بازگشت به جمع آبی پوشان

به گزارش افکارنیوز،

امیرحسین صادقی مدافع فصل گذشته پیکان می‌گوید اولویتش برای فصل آینده ماندن در پیکان است: «مذاکراتی با پیکان انجام داده‌ام اما هنوز با یکدیگر به توافق نرسیده‌ایم. برای فصل آینده پیشنهادهایی دارم ولی اولویت من ماندن در پیکان است و حالا باید ببینم روند مذاکرات چگونه پیش خواهد رفت.»

صادقی در مورد اینکه آیا دوست ندارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند، ادامه می‌دهد: «بارها از علاقه‌ام در این مورد صحبت کردم و مشتاقم به استقلال برگردم. با این حال همه چیز دست من نیست و از طرفی حاضر نیستم برای رفتن به استقلال تن به هر کاری بدهم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چراغ سبز بازیکن سابق استقلال برای بازگشت به جمع آبی پوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..