تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگار جواهریان در نمایی از ف

ن

گفتنی است؛ فیلم سینمایی گرگ بازی اولین ساخته ی سینمایی بلند عباس نظام دوست است. این فیلم که تصویربرداری خود را از نیمه بهمن ماه سال گذشته آغاز کرده است این روزها مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می گذارد.

فیلم گرگ بازی درباره ی چند دوست قدیمی یک شب در خانه ی موروثی یکی شان جمع می شوند. با ورود مهمانان تازه وارد به جمع ماجراهای عجیبی رخ می دهد… مستانه مهاجر به تازگی تدوین این فیلم را آغاز کرده است. 

نگار جواهریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"ادامه مراحل فنى " گرگ بازى ".مراحل فنى فیلم سینمایی "گرگ بازی" به کارگردانی عباس نظام دوست ادامه دارد.عباس نظام دوست درباره آخرين وضعيت "گرگ بازى" به فيلم نيوز گفت: اين روزها مستانه مهاجر فيلم را تدوين مى كند و ایرج شهزادی نیز صداگذاری "گرگ بازی" را برعهده دارد و با پايان مراحل فنى فيلم، "گرگ بازى" براى نمايش در جشنواره فيلم فجر آماده مى شود.فیلمبرداری این فیلم از دهم بهمن ماه سال گذشته در سكوت كامل خبرى و در مناطق مختلف تهران آغاز شد و تا بيست و نهم اسفند ماه نیز ادامه داشت.علی مصفا، هانیه توسلی، نگارجواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، فهیمه امن زاده، احسان گودرزی، حمید پورآذری، امیرحسین قدسی، ژرژ پطروسی، منوچهر زنده دل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی، قاسم فرمانبردار بازيگران " گرگ بازى " هستند."گرگ بازی" روایتگر داستان چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند. با ورود مهمانان تازه وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ می ‌دهد.این فیلم اولین ساخته سینمایی بلند عباس نظام ‌دوست در مقام کارگردان است."

نگار جواهریان در نمایی از فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگار جواهریان در نمایی از ف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..