تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاه کلید قانون جذب مخاطب را دارید؟

شاه کلید قانون جذب مخاطب را دارید؟فرید منادی روانشناس در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اهمیت رعایت نکاتی اخلاقی برای جذب اطرافیان اظهار کرد: همه افراد خواهان افزایش جذابیت شخصیت خود در میان اطرافیان و دوستان  هستند که با رعایت نکاتی مانند  شاد بودن و خوش برخوردی با اطرافیان می توان به قانون جذب دست یافت.

وی در ادامه گفت: از جمله عوامل جذابیت در میان اطرافیان، رضایت از داشته های خود، کمک به دوستان در هنگام نیاز، عشق ورزیدن به دوستان و اعضای خانواده و همچنین توجه به فرد مقابل در هنگام صحبت کردن با او است که باعث ایجاد اعتماد طرف مقابل به شما می شود.

منادی تصریح کرد: صداقت، آراستگی ظاهری،پرهیز از دروغ، بدگویی و غیبت، در مورد دوستان از دیگر کلیدهای دست یابی به قانون جذب است.

این روانشناس خاطر نشان کرد: اعتماد به نفس و مثبت اندیشی می تواند نقش قابل توجهی در جذابیت شما در میان دوستان تان داشته باشد زیرا این رفتار موجب دلگرمی و در نتیجه ایجاد انگیزه و امید در میان اطرافیان می شود.

وی با بیان اینکه خوش برخوردی و داشتن اعتماد به نفس بالا موجب می شود که در اولین برخورد تأثیر مثبتی بر شخص مقابل بگذارد، تأکید کرد: شوخ طبعی تاثیر مثبتی در افزایش انرژی مخاطب دارد، که البته در این کار نباید زیاده روی کرد و یا از جوک های زشت و زننده استفاده شود چرا که تاثیر معکوس بر فرد دارد.

منادی گفت: اگر مخاطب شما در زمینه خاصی سابقه درخشانی داردبا اشاره به این موفقیت او را تحسین کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاه کلید قانون جذب مخاطب را دارید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..