تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برچیده شدن بساط سفته بازی در بازار مسکن

به گزارش مشرق، فرج الله رجبی رییس سازمان نظام مهندسی کشور، با اشاره به اینکه باید نرخ سود تسهیلات در کشور کاهش پیدا کند، گفت: نرخ سود تسهیلات مسکن را باید ۲ تا ۳ درصدد کاهش دهیم تا بتوانیم مردم را به سمت خرید مسکن سوق دهیم.

وی در ادامه افزود: با شناسایی نیازمندان واقعی مسکن و پرداخت تسهیلات به آنها می توان مانع سوادگری و سفته بازی در بازار شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار داشت: باید یک تحرک در بازار مسکن با پرداخت تسهیلات ایجاد کنیم اما باکاهش نرخ سود باید مراقب باشیم شوکی به بازار مسکن ایجاد نشود.


رجبی یاد آور شد: باید سعی کنیم با رونق اقتصادی در کشور سرمایه ها را به بخش کارهای تولیدی روانه کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برچیده شدن بساط سفته بازی در بازار مسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..