تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز پژوهش‌ها محور تمام فعالیتهای شورای شهر ارومیه قرار می‌گیرد+فیلم

محمدرضا علیزاده امامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به شرکت پر شور مردم ارومیه در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: از مردم شریف ارومیه به سبب شرکت پر شور در این انتخابات تشکر می‌کنم و امیدوارم در دولت آینده مشکلات معیشتی مردم و اشتغال جوانان حل شود تا اقتدار جمهوری اسلامی بیش از پیش حفظ شود.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات شاهد آن بودیم که نامزدهای انتخابات شورای شهر ارومیه انتقادهایی چه صحیح و چه ناصحیح به شورای شهر وارد کردند و انتظار من از کاندیداهایی که در این دوره از انتخابات ورود کرده بودند این است که اگر طرح‌هایی در زمینه مسائل شهری در حوزه‌های مختلف دارند با ما مطرح کنند تا آن طرح‌ها را پردازش کنیم و به صورت عملی آن‌ها را اجرا کنیم.

عضو فعلی منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در چهارمین دوره از شورای شهر ارومیه اگرچه شهردار مشاورین متعددی داشت و در شورای شهر نیز از مشاورین زیادی استفاده می‌کردیم ولی باید مرکز پژوهش‌های شورای شهر ارومیه را تقویت کنیم و طرح‌های مردم ارومیه را در کمیته‌های تخصصی بررسی شود و در قالب مصوبه‌هایی به شهرداری ارومیه ابلاغ و اجرا شود.

وی افزود: در دوره پنجم باید توجه ما بیشتر بر روی مرکز پژوهش‌های شورای شهر باشد و باید با دریافت نظرات شهروندان ارومیه‌ای و استفاده از آن‌ها بتوانیم حل مشکلات مختلف مردم را در دستور کار قرار دهیم.

علیزاده امامزاده تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی و هنری و عمرانی کارهای زیادی صورت گرفته است ولی باید دیگر کارهای لازم از جمله احداث خانه هنرمندان، احداث خانه تئاتر، احداث فرهنگ‌سرای بازنشستگان و توجه به ورزش محلات به‌خصوص در مناطق کمتر برخوردار در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: در مقابل اعتماد مردم به بنده امیدوارم با همکاری مشاورین متعدد در این دوره بهتر از دوره‌ی چهارم شورای شهر ارومیه مشکلات شهر را شناسایی و حل می‌کنیم و البته در دوره چهارم نیز زحمات و کارهای زیادی برای شهر ارومیه انجام‌شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز پژوهش‌ها محور تمام فعالیتهای شورای شهر ارومیه قرار می‌گیرد+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..