تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان رفقای خوب، فیلم جدیدش را می‌سازد

کارگردان رفقای خوب، فیلم جدیدش را می‌سازدمجید قاری‌زاده فیلم‌ساز، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود اظهار داشت: هم اکنون مشغول نگارش یک فیلمنامه در ژانر اجتماعی، خانوادگی هستم تا با اتمام نگارشش شروع به ساخت این فیلم کنم.
 
وی اظهار داشت: بعد از تمام شدن فیلمنامه، آن را برای شروع پیش تولید به شورای پروانه ساخت ارائه خواهم داد.
 
قاری‌زاده یادآور شد: تمام تلاشم بر این است که فیلم برای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.
 
گفتنی است؛ آخرین ساخته این کارگردان، فیلم سینمایی رفقای خوب بود که در سال نود و پنج اکران شد و بازیگرانی چون، جمشید مشایخی، رضا رویگری، داریوش اسد زاده، محمد کاسبی، عنایت بخشی، نعیمه نظام دوست و رامین ناصر نصیر در آن به ایفا نقش می‌پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان رفقای خوب، فیلم جدیدش را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..