تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداباوری و ولایت مداری از عوامل مهم خلق حماسه سوم خرداد بود

فرمانده سپاه آذرشهر با گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: علت اصلی خلق حماسه سوم خرداد خداباوری، ولایت مداری و ایثار بود.

بهمن فتح زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با بیان اینکه راه حل مشکلات امروز ما نیز همین ایمان، اخلاص و ولایتمداری است افزود: تا زمانی که گوش به فرمان ولایت باشیم شکست ناپذیریم.

وی خودباوری و اتکا به توان داخلی را از عوامل دیگر پیروزی در دوران دفاع مقدس عنوان و بیان داشت: رزمندگان ما با کمترین تجهیزات در برابر دشمن تا بن دندان مسلح فقط با اتکای به ایمان و اراده خود ایستادند.

فتح زاده با اشاره به تحرکات امریکا در منطقه و رجزخوانی های سعودی ها علیه ملت ایران اظهار کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب همانند نسل های اول و دوم که در دوران انقلاب و دفاع مقدس حماسه آفریدند آماده جانفشانی در راه اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی آمریکا را حامی اصلی تروریسم در جهان دانست و اضافه کرد: امریکایی ها با حمایت از تروریسم های سعودی درصدد شعله ورتر کردن جنگ در منطقه هستند ولی باید بدانند که فرزندان ما همان جهان آراها هستند که حماسه خرمشهر را آفریدند.

فتح زاده با بیان اینکه امریکایی ها و حامیان آن ها باید از حوادث پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس عبرت بگیرند تصریح کرد: دشمنان ما باید بدانند که ایران سرای شیرمردانی است که جان می دهند ولی وجبی از خاک را هرگز؛ و این را در طول چهار دهه با عمل ثابت کرده ایم.

فرمانده سپاه آذرشهر با اشاره به لزوم بزرگداشت حماسه سوم خرداد، گفت: به مناسبت فرا رسیدن این روز تاریخی، در آذرشهر صبحگاه مشترکی با شرکت مسئولان شهرستان و سخنرانی سردار جعفری مسئول حفظ آثار استان در محل شهدای گمنام برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداباوری و ولایت مداری از عوامل مهم خلق حماسه سوم خرداد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..