تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزی‌هایی که خودشان دم در خانه می‌آیند

صراط: گاهی روزی را خدا پَر می ‌دهد و می‌آید دم در خانه شما. به در خانه می ‌آیند و می ‌گویند: «شما امسال به حج مشرّف شو یا مثلاً این‌قدر بگیر فلان کار را بکن.» این هم یک نوع روزی است که خدا پَر می ‌دهد.

به گزارش تسنیم، دو جور روزی داریم؛ (هر) کسی باید صبح بلند شود و برود هشت ساعت کار کند؛ نتیجه‌ اش جلب روزی است. انسان حقوق می‌ گیرد یا هر روز منفعتی به دست می ‌آورد و زندگی ‌اش تأمین می ‌شود.

امّا گاهی روزی را خدا پَر می ‌دهد و می ‌آید دم در خانه شما. به در خانه می ‌آیند و می ‌گویند: «شما امسال به حج مشرّف شو یا مثلاً این‌قدر بگیر فلان کار را بکن.» این هم یک نوع روزی است که خدا پَر می ‌دهد.

این "مِن غَیر اکتساب" است. از این ‌ها هم هست. خدا به کسانی که به حرف او گوش می‌ دهند و تقوا را مراعات می ‌کنند و گناه نمی ‌کنند وعده داده از این روزی ‌های غَیر مُکتَسَب برایشان پیش آورد. مکّه می ‌روند؛ مشهد می ‌روند؛ خیلی از این چیزها زیاد برایشان پیش می ‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزی‌هایی که خودشان دم در خانه می‌آیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..