تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Smurfs’ Village 1.47.0 – بازی دهکده اسمورف ها اندروید + مود + دیتا

Smurfs’ Village به فارسی (دهکده ی اسمورف ها) بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به ساخت و مدیریت ...

به گزارش بولتن نیوز، Smurfs’ Village به فارسی (دهکده ی اسمورف ها) بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به ساخت و مدیریت دهکده اسمورف ها و همچنین هدایت شخصیت های دوست داشتنی اسمورف مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و تجربه ی بهترین بازی مدیریت دهکده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

 دانلود Smurfs’ Village 1.47.0 – بازی دهکده اسمورف ها اندروید + مود + دیتا  در بازی فوق شما نقش کشاورزی را خواهید داشت که به تولید و فروش محصولات کشاورزی می پردازد و از این طریق کسب درآمد می نماید. تفاوت این بازی با بازی های مشابه مدت زمان عمل آمدن محصولات است. برخلاف سایر بازیهای مشابه که محصولات در عرض چند ثانیه عمل می آیند، در این بازی بسته به نوع محصول چند دقیقه تا چند ده دقیقه زمان لازم است. همین طولانی شدن زمان باعث شده است تا بازی جذابیت بیشتری داشته باشد و شما را هفته ها سرگرم نماید.

برخی از ویژگی های بازی Smurfs’ Village اندروید :

    ساخت دهکده ی اسمورف ها با انواع و اقسام ابزارها
    بازی با اسمورف های محبوب از جمله اسمورف بابابزرگ، اسمورف تنبل، بچه اسمورف
    خرید توت های اسمورفی از داخل بازی و افزایش سرعت رشد محصولات کشاورزی و دهکده
    برقراری ارتباط با دوستان در فیسبوک و ارسال هدایا به دهکده اسمورفی آنان
    بازی به صورت آفلاین؛ مدیریت دهکده در هر زمان بدون نیاز به اتصال به اینترنت
    انجام بازی های کوچک مثل بازی پخت و پز اسمورف شکمو یا بازی ترکیب معجون اسمورف بابابزرگ
    دارا بودن گرافیک بسیار بالا نسبت به حجم کم خود به همراه گیم پلی اعتیاد اور



 تغییرات نسخه ی v1.47.0:

* ویژگی های جدید فضا + بهبود گرافیک بازی و رفع مشکلات مختلف

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Smurfs’ Village :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.capcom.smurfsandroid را در مسیر Android / obb قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .


ویژگی های نسخه مود :

– طلا نامحدود

– Smurf Berry نامحدود

– منابع نامحدود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Smurfs’ Village 1.47.0 – بازی دهکده اسمورف ها اندروید + مود + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..