تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کارگروهی برای تعیین وظایف وزارت ورزش و جوانان

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی در مجلس برای رسیدگی به لایحه وظیفه و تشکیلات وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اظهار کرد: در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه کلیات لایحه وظایف و تشکیلات وزارت ورزش و جوانان به تصویب رسید.

وی در دفاع از تصویب این لایحه گفت: جالب است سال ٩٠ مجلس دولت را موظف به ارائه این لایحه کرده لیکن با تاخیر ٥ ساله آخر اسفند ماه این لایحه تسلیم مجلس شده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس اضافه کرد: گر چه لایحه دارای اشکالات زیادی است اما با تصویب کلیات، راه ورود برای اعمال اصلاحات در لایحه باز می‌شود. در هر صورت قانون ورزش ما مربوط به پنجاه سال قبل است و ضرورت بازنگری در آن و تصویب قانونی مدرن و متناسب با مقتضیات روز ضروری است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: با توجه به اهمیت این لایحه و لزوم بررسی ابعاد مختلف آن مقرر شد، کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان و دستگاه‌های مربوطه تشکیل شود تا به جای ارجاع به کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون اصلی، کمیسیون ویژه‌ای مرکب از منتخبین کمیسیون‌های برنامه و بودجه، فرهنگی و اجتماعی تشکیل و کار رسیدگی به این لایحه به آن کمیسیون محول شود. در غیر این صورت کارگروهی در کمیسیون برنامه و بودجه تشکیل تا با اعمال نقطه‌نظرات اعضا، مرکز پژوهش‌ها، سازمان امور اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش و جوانان این لایحه با جامعیت کامل به صحن علنی تسلیم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کارگروهی برای تعیین وظایف وزارت ورزش و جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..