تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس/ پاسخ گستاخانۀ وزیر خارجه بحرین به توئیت ظریف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خالد بن احمد، وزیر خارجه رژیم بحرین به توییت ظریف وزیر خارجه کشورمان واکنش گستاخانه‌ای نشان داد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر بحرین در پاسخ به توییت ظریف وزیر خارجه کشورمان در توییتی مدعی شد: ظاهرا ظریف دچار خوابهای پریشان است. توصیه می کنم رمان لولیتا را در تهران شروع به خواندن کند.

عکس/ پاسخ گستاخانۀ وزیر خارجه بحرین به توئیت ظریف
 
لولیتا(ابهام زدایی) رمانی است فرانسوی-روسی.
 
شایان ذکر است محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به یورش نظامیان آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: «اولین نتیجه ملموس گرم گرفتن ترامپ با مستبدین ریاض: حمله مرگبار به تظاهرات مسالمت‌آمیز توسط رژیم بحرین که جسورتر شده. تحقیق کنید.»
 
گفتنی است نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه بامداد سه شنبه با حمله به تحصن کنندگان در داخل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، دهها نفر را بازداشت کردند. در این حمله یک نفر کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند.
 
براساس اعلام رسانه های خبری، رژیم آل خلیفه شبکه اینترنت، تلفن و برق منطقه الدراز را قطع کرده است.
 
دادگاه رژیم آل خلیفه روز یکشنبه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را بر اساس اتهام های واهی، به یک سال حبس تعلیقی و مصادره 9 میلیون دلار از وجوهات شرعی به اضافه مصادره دو قطعه زمین به نام وی و نیز پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 100 هزار دینار محکوم کرد.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس/ پاسخ گستاخانۀ وزیر خارجه بحرین به توئیت ظریف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..