تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت چندین مزدور سعودی در پی حمله نیروهای یمنی

به گزارش مشرق  به نقل از شبکه خبری المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز سه شنبه مواضع مزدوران سعودی را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که ۶ تن از عناصر مزدور در حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به شهر «صرواح» در استان مارب و ۲ نفر دیگر نیز در حمله به شهر «الغیل» در استان الجوف کشته شدند.

روز گذشته همچنین ۳ تن از عناصر مزدور بر اثر حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه «الجحملیه» شهر «تعز» کشته شدند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال ۹۴ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از ۱۲هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت چندین مزدور سعودی در پی حمله نیروهای یمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..