تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعرفه ترافیک داخلی ADSL مخابرات خراسان شمالی 50 درصد کاهش یافت

تعرفه ترافیک داخلی ADSL مخابرات خراسان شمالی 50 درصد کاهش یافتبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود گریانلو مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان شمالی در تشريح این خبر اظهار داشت: به منظور کاهش هزینه و افزایش سرعت دسترسی به سایت‌های داخلی، تفکیک ترافیک بین‌الملل از ترافیک داخلی در 15 منطقه از مناطق مخابراتی سراسر کشور از جمله در مخابرات خراسان شمالی به طور کامل اجرایی شده و در سایر مناطق باقی‌مانده در حال اجرا است. 

وی ادامه داد: طرح تفکیک ترافیک داخلی از بین‌الملل با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای اجرای مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری از سوی شرکت مخابرات ایران به مناطق مخابراتی در سراسر کشور ابلاغ شد که خوشبختانه مخابرات خراسان شمالی به عنوان یکی از اولین استان ها بلافاصله این طرح را در استان اجرایی کرد.

مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان شمالی افزود: با اجرای این مصوبه در مناطقی که تفکیک ترافیک بین‌الملل از ترافیک داخلی صورت پذیرفته، قیمت تعرفه داخلی 50 درصد از تعرفه بین‌الملل ارزان تر محاسبه می‌شود.

گریانلو عنوان کرد: مشتریانی که از سایت‌های داخلی استفاده می‌کنند، می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر از حجم اینترنت بیشتر استفاده کنند به طور مثال در صورت استفاده مشترک از سایت های داخلی به میزان چهار گیگ، تنها به مقدار 2 گیگ از حجم مصرفی مشترک کسرمی شود.

وی گفت: بر اساس این ابلاغ 25 درصد حجم اضافی مربوط به مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات در محاسبه ترافیک مشترکان حذف شده است و مبنای محاسبه مشترکین مجموع ارسال و دریافت است. 

برای مشاهده لیست سایت های مشمول کاهش 50 درصدی تعرفه اینترنت به نشانی ذیل مراجعه کنند.

منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعرفه ترافیک داخلی ADSL مخابرات خراسان شمالی 50 درصد کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..