تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی در آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

 مصرف مشروبات الکلی در میان جوانانی که هنوز به سن قانونی نرسیده اند و همچنین تصادفات بر اثر رانندگی در حالت غیر عادی کاهش یافته است اما آمار و ارقام حاکی از آن است که مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در میان افراد میان سال افزایش یافته است.

واشنگتن اگزماینر افزود: افزایش مصرف مشروبات الکلی موجب افزایش مرگ و میر در بین سفید پوستان آمریکایی در سنین پایین تر شده است. خودکشی و مسمومیت با مشروبات الکلی، بیماری های کبدی مزمن و سیروز کبدی از عوامل مرگ و میر براثر مصرف مشروبات الکلی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..