تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه رئیس جمهور فقید را آتش زدند + عکس

خانه رئیس جمهور فقید را آتش زدند + عکس

سایت خبری محلی " Nacional" گفت: این خانه در شهر "سابانیتا" قرار داشت و منابع محلی گفتند که معترضان به حکومت نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، خانه چاوز را غارت کردند.

روسیا الیوم گزارش داد، کاربران در شبکه های اجتماعی تصاویری از این حادثه Incident را منتشر کردند اما هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده است.

برخی گزارش ها حاکی است که معترضان مقر فرماندهی گارد بولیواری در باریناس را به کنترل خود در آورده و دفتر حزب سوسیالیست متحد حاکم در ونزوئلا را آتش زدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

alalam_636311285805082093_25f_4x3

alalam_636311285909972581_25f_4x3

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه رئیس جمهور فقید را آتش زدند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..