تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال رهایی خلاصه تمام قسمت های سریال رهایی+معرفی بازیگران

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی رهایی


خلاصه داستان سریال ترکی رهایی را به همراه عکس بازیگران در دنیای سریال سایت مشاهده نمایید

سریال ترکی رهایی

سریال رهایی Yeter سریال درام ترکیه ای است که از سایت معتبر imdb امتیار ۷ از ۱۰ را دریافت کرده است .
بازیگران سریال ترکیه ای رهایی که از ستارگان مشهور هستند میتوان نام ویلما الس Wilma Elles و پلین کاراهان Pelin Karahan و یوردار اکور Yurdaer Okur نام برد .
خلاصه سریال رهایی را در این مطلب میتوانید در سایت دیلی بخوانید همچنین بزودی در این مطلب خلاصه قسمت های سریال رهایی را به همراه قسمت آخر این سریال قرار خواهیم داد .

خلاصه داستان سریال رهایی
آیلین با جراح مغز و اعصاب(یکتا هارمانلی) ازدواج میکنه..یکتا دوست داره همه چی روبراه باشه و آدم حساسیه..زندگی آیلین با شناخت چهره واقعی شوهرش به کابوس تبدیل میشه..اولین بچشون “کان” مثل پدرش خشنه..آیلین وقتی متوجه میشه برای بار دوم حاملست برای نجات یافتن از شوهرش با دوستاش نقشه میکشند..به شوهرش وانمود میکنه که بچه دومش موقع زایمان مرده…بچه را برای یه مدت به داداش و زن داداشش میده که بچه ندارن..زن داداشش به جای پول حاضر میشه این رازو نگهداره و از بچه سرپرستی کنه.. ۵سال میگذره…آیلین برای فرار از پیش شوهرش به قدر کافی پول ذخیره میکنه…ولی همه ی نقشه هاش با پیدا کردن پولش از طرف یکتا خراب میشه.. از طرف دیگه چون زن داداشش اون پولی که از آیلین انتظار داره نمیگیره عصبانی میشه..وضعیت رو با شوهرش در میان میزاره…اونم برای پول گرفتن به یکتا خبر میده که بچه نمرده…بااین وجود زندگی آیلین غیرقابل تحمل میشه.. در این گرداب فقط یکی بهش کمک میکنه…عشق جوونیش “اوراس”..

قسمت آخر سریال ترکی رهایی

دنبال کنبد :
سریال ترکی رهایی
سریال ترکی زندگی گاهی شیرینه
سریال ترکی هر دو را پسندیدم
سریال زیر پای مادر
سریال شکوه یک زندگی
سریال نفس
سریال سر دلبران
سریال پایتخت ۵

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال ترکی رهایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال رهایی خلاصه تمام قسمت های سریال رهایی+معرفی بازیگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..