تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجمن علمای یمن یورش آل خلیفه به منزل آیت الله قاسم را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، انجمن علمای یمن اعلام کرد که با اهتمام فراوان تحولات بحرین و اقدامات مجرمانه و وحشیانه رژیم سرکوبگر و استبدادی آل خلیفه علیه مردم و شخصیت های دینی و یورش به منزل شیخ عیسی قاسم را دنبال می کند.

انجمن علمای یمن در بیانیه ای ضمن اعلام همبستگی با شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و مردم مظلوم این کشور این اقدامات را به شدت محکوم کرده و آن را جنایتی وحشیانه و تجاوز به ارزش های دینی و انسانی برشمرد.

بیانیه انجمن علمای یمن می افزاید: این اقدامات مجرمانه در حق شخصت های دینی و علما و مردم بحرین نتیجه تاثیرات کنفرانس عربی-اسلامی-آمریکایی به ریاست ترامپ رئیس جمهور آمریکاست که به رژیم آل خلیفه برای افزایش جنایات وحشیانه خود علیه مردم بحرین چراغ سبز نشان داد

انجمن علمای بحرین همچنین آزادگان و شرافتمندان جهان عرب و اسلام و در راس آنها علما و اندیشمندان را به یاری مردم بحرین و حمایت از آنها در مقابل سرکوب و حمایت نامحدود و آشکار رژیم سعودی تحت عنوان نیروهای موسوم به سپر جزیره را که در راستای اجرای اوامر آمریکایی برای آزار مردم بحرین وارد عمل شده اند فراخواند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجمن علمای یمن یورش آل خلیفه به منزل آیت الله قاسم را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..