تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان «مقتدی صدر» برای تظاهرات مقابل سفارت بحرین در بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق دعوت کرد تا روز چهارشنبه تظاهرات مسالمت آمیز گسترده ای در مقابل سفارت بحرین در بغداد برگزار گردد.

مقتدا صدر همچنین خواستار تجمع مشابهی از سوی بانوان عراقی در روز پنجشنبه شده است.

مقتدی صدر در بیانیه ای گفت: در پی تکرار تعرض به مردم مجاهد بحرین و شخصیت ها و رهبران دینی بر ما عراقی ها لازم است تا از آنها حمایت کنیم و به جهانیان میزان ارتباط مستحکم ملت های مظلوم در تمام دنیا را نشان دهیم.

وی همچنین از دانشجویان و علمای دینی درخواست کرد تا در مقابل کنسولگری بحرین در نجف اشرف با هدف جلوگیری از ادامه سرکوب ملت بحرین تجمع کنند.

مقتدی صدر همچنین سازمان های حقوق بشر و اسلامی را به تلاش برای پایان دادن به درد و رنج مردم بحرین و تمام ملت هایی که از ظلم حکام رنج می برند فراخواند.

وی با اشاره به اظهارات روز یکشنبه دونالد ترامپ در اجلاس ریاض همچنین گفت متاسفانه ظلمی که امروز در حق ملت ها اعمال می شود، با مدیریت و حمایت مستقیم دولت شر آمریکا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان «مقتدی صدر» برای تظاهرات مقابل سفارت بحرین در بغداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..