تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت اسطوره پرسپولیس از مهدی طارمی

کد خبر: ۵۳۷۴۷۵

۲۰۱  بازدید

علی کریمی در کانال تلگرامی اش به عملکرد سرخپوشان برابر لخویا قطر پرداخت و از مهاجم این تیم هم حمایت کرد.

ایلنا: علی کریمی در کانال تلگرامی اش به عملکرد سرخپوشان برابر لخویا قطر پرداخت و از مهاجم این تیم هم حمایت کرد.

 پرسپولیس تهران بازی رفت برابر لخویا قطر را در ورزشگاه آزادی به رقم برتری برابر حریف با نتیجه تساوی در دیدار بدون تماشاگر به پایان رساند. در این دیدار سرخپوشان یک پنالتی توسط مهدی طارمی را از دست دادند تا شانس گلزنی و برتری در خانه را توسط این مهاجم از دست بدهند.

علی کریمی بازیکن پیشین این باشگاه نمایش امروز سرخپوشان را قابل قبول دانست و همچنین از مهدی طارمی هم حمایت کرد و و معتقد است طارمی که گل های حساسی را برای پرسپولیس در مقاطع مختلف به ثمر رسانده نباید مورد قضاوت زود هنگام قرار بگیرد.

کریمی همچنین برای شاگردان برانکو در دیدار برگشت آرزوی موفقیت کرد و اعلام کرد که اگر سرخپوشان از توپ های هوایی کمتر استفاده کنند و بازیکنان هم از خلاقیتشان استفاده کنند می توانند در خانه لخویا نتیجه بگیرند.

حمایت اسطوره پرسپولیس از مهدی طارمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت اسطوره پرسپولیس از مهدی طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..