تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای مکانیزم انتخابات نیاز به اصلاح قوانین داریم

به گزارش افکارنیوز،

 احمد دنیامالی در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بحث‌های متفاوتی در انتخابات شوراها مطرح است و با توجه به اینکه 3 هزار نفر کاندید 21 صندلی بودند، قطعاً شمارش آرا و نظارت بر آن سخت‌تر نیز می‌شود. 

وی افزود: قطعاً ما برای مکانیزم انتخابات نیاز به اصلاح قوانین داریم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود: مردم در این دوره چهره‌هایی برای شوراها انتخاب کردند که ما نیز به دنبال آن هستیم تا به شورای پنجم کمک کنیم و در این خصوص نیز اقدامات لازم را نیز انجام می‌دهیم. 

دنیامالی یادآور شد: بنده تعدادی از افرادی که در پنجمین دوره انتخابات شوراها رأی آوردند را می‌شناسم و می‌دانم که دانش لازم را دارند، البته تعدادی از افراد جوانی هستند که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید فضا را برای نسل‌های بعدی مهیا کنیم و برای اعضای جدید آرزوی موفقیت می‌کنیم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای مکانیزم انتخابات نیاز به اصلاح قوانین داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..