تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش فقر کودکان در آلمان

به گزارش افکارنیوز،

 در آلمان اخیرا تعداد کودکان محتاج به کمک های حمایتی دولتی موسوم به "هارتس 4" افزایش پیدا کرده است.

این نتیجه بررسی آژانس فدرال کار است که برای فراکسیون حزب چپ پارلمان آلمان انجام داده است. بر این اساس تعداد این کودکان از 1.54 میلیون در ماه دسامبر 2015 به 1.6 میلیون در دسامبر 2016 افزایش پیدا کرده است.

بر اساس نتایج این تحقیق، همچنین شمار کودکان زیر 15 سالی که مدت طولانی تر از چهار سال مقرر به حمایت های موسوم به هارتس 4 محتاج هستند در آلمان افزایش پیدا کرده است. در دسامبر سال 2015 تعداد این کودکان 490 هزار نفر بود در حالی که در دسامبر 2016 تعداد آن ها به 522 هزار نفر افزایش یافت.

"دیتمار بارتش"، رئیس فراکسیون چپ ها در پارلمان آلمان درباره این مسئله گفت که شمار روزافزون کودکان وابسته به حمایت های هارتس 4 تحت دولت فعلی یک سند فقر برای ائتلاف بزرگ است. در اینجا هزینه جهل و بی کفایتی را جوانترین ها پرداخت می کنند. این یک رسوایی است که تنظیم خانواده امروز اغلب به معنی خطر فقر برای کودکان است.

بارتش در دسامبر گذشته شبکه ای از کارشناسان و سیاستمداران را علیه فقر کودکان در آلمان ایجاد کرده است. وی همچنین از اهمال کاری و غفلت دولت آلمان نسبت به مسئله فقر کودکان انتقاد وارد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش فقر کودکان در آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..