تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش 25 میلیون خانواده در طرح ملی خادم تا سال 1400

جمال الدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آموزش 25 میلیون خانواده در طرح ملی خادم تا سال 1400حمید جمال الدینی معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمردر گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به موفقیت طرح ملی خادم در فاز نخست اظهار کرد:در طرح خادم آموزش های لازم به خانواده ها به منظور آمادگی در برابر حوادث طبیعی ارائه می شود.

وی افزود:فاز دوم این طرح بزرگ ملی را با توجه به موفقیت آن، در فاز اول آغاز می کنیم.

معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر در ادامه افزود:در سال گذشته بیش از 200 هزار خانواده ایرانی در پایلوت طرح آموزشی طرح ملی خادم  قرار گرفتند.

جمال الدینی با بیان اینکه این طرح چگونگی مقابله با حوادث طبیعی را به خانواده ها آموزش می دهد گفت:کشور ما در برابر حوادث احتمالی زیادی از قبیل سیل، زلزله و دیگر بلایای طبیعی قرار دارد و متاسفانه تلفات زیادی از حوادث طبیعی متوجه خانواده ها می شود از این رو آموزش طرح ملی خادم را باید در خانواده ها اجرا کنیم تا شاهد تلفات کمتری در حوادث طبیعی باشیم.

مسئول اجرای طرح خادم با بیان اینکه هزینه مراجعه و آموزش به هر خانواده ایرانی 100 هزار تومان است گفت: فاز دوم طرح ملی خادم از ابتدای خرداد ماه شروع شده که بر این اساس  تا پایان سال 700 هزار خانواده در پایلوت طرح ملی خادم آموزش می بینند.

وی با اشاره به اجرای این طرح از سوی جوانان این نهاد تاکید کرد: تا سال 1400 بیش از 25 میلیون خانواده در طرح ملی خادم آموزش می بینند. 

جمال الدینی در پایان گفت: امیدوارم که با اجرا و نهادینه کردن این طرح شاهد تلفات کمتری در حوادث و بلایای طبیعی باشیم.

انتهای پیام /   




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش 25 میلیون خانواده در طرح ملی خادم تا سال 1400»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..