تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سازمان ملل به انفجار تروریستی منچستر

کد خبر: ۵۳۷۴۵۵

۱۵  بازدید

انفجار تروریستی شهر منچستر انگلستان با محکومیت رهبران بسیاری از کشورها و سازمانهای جهانی مواجه شد.

خبرگزاری مهر: «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به حمله تروریستی شب گذشته منچستر انگلستان در توئیتر خود نوشت: باید در کنار هم در مقابله با خشونت بایستیم

وی در ادامه نوشت: قلب من همراه مردم منچستر و قربانیان تروریسم است. ما باید در کنار همدیگر در مقابله با خشونت بایستیم.

همچنین به گزارش اسپوتنیک، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان نیز با صدور پیام تسلیت با تمامی اسیب دیدگان از این حادثه تروریستی و بازماندگان آنها ابراز همدردی کرده است.

«ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو نیز با محکوم کردن آن، این اقدام را بربریت خوانده و بر لزوم متحد بودن کشورهای عضو ناتو در برابر تروریسم تاکید کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سازمان ملل به انفجار تروریستی منچستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..