تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فصل سوم «شهرزاد» کلید خورد

کد خبر: ۵۳۷۴۳۲

۷۴  بازدید

تصویربرداری بخش های پایانی فصل دوم و سوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی تا اواخر شهریور ادامه دارد.

کانال سینما: تصویربرداری فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از ۱۵ مهر آغاز شد و بعد از یک توقف کوتاه تا اواخر شهریور همچنان ادامه دارد.

به تازگی همزمان با تصویربرداری بخش های پایانی فصل دوم، فصل سوم سریال «شهرزاد» در سکوت خبری جلوی دوربین فتحی رفت.

فصل سوم این سریال با فاصله کوتاهی از فصل دوم پخش می شود و با اتفاقات جالب و عجیبی در داستان همراه خواهد بود.

گفتنی است، فصل اول این مجموعه نمایش خانگی با استقبال بالای مخاطبان روبرو شد و فصل دوم این مجموعه طی ۲۸ قسمت از ۲۹ خرداد  وارد نمایش خانگی خواهد شد.

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، رامین ناصر نصیر، آتنه فقیه نصیری، گلاره عباسی، رویا نونهالی، امیر جعفری و ... بازیگران فصل دوم «شهرزاد» را تشکیل داده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فصل سوم «شهرزاد» کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..