تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی: هیچ تیمی تماشاگران ما را ندارد / مهدی جزء پنالتی زن های خوب ما است

حسینی: هیچ تیمی تماشاگران ما را ندارد / مهدی جزء پنالتی زن های خوب ما استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سید جلال حسینی درباره تساوی تیمش برابر لخویا اظهار کرد: بازیکنان ما فوق العاده بازی کردند و مالکیت توپ در دست ما بود و خیلی هم تلاش کردیم به گل برسیم اما متاسفانه موقعیتهایمان تبدیل به گل نشد. 

وی در ادامه عنوان کرد: هیچ تیمی نمی تواند مقابل تیم قدرتمند لخویا موقعیت های زیاد گلزنی داشته باشد اما ما این موقعیتها را ایجاد کردیم و نتوانستیم استفاده کنیم. به هر حال بازی برگشت در خانه حریف سخت خواهد بود اما ما خودمان را آماده می کنیم به مرحله بعد صعود کنیم. 

حسینی درباره تاثیر غیبت تماشاگران در این بازی گفت: به طور حتم نبود تماشاگران در این بازی تاثیر گذار بود و آنها می توانستند روحیه تیم ما را بالا ببرند اما متاسفانه به علت یک سهل انگاری تماشاگران خود را در این بازی نداشتیم. هیچ تیمی همانند تماشاگران ما ندارد و نبودشان تاثیر گذار بود. 

کاپیتان پرسپولیس درباره پنالتی خراب کردن طارمی بیان کرد: شرایط بازی با تمرین فرق می کند و مهدی در تمرین خوب پنالتی می زند اما متاسفانه این بار نتوانست گلزنی کند. اگر پنالتی طارمی گل می شد در آن صورت این همه انتقاد هم وجود نداشت. من خواستم به مهدی کمک کنم تا گلهای زده اش را زیاد کند اما وی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و 

گلزنی کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم در بازی برگشت برابر لخویای قطر کار سختی پیش رو داریم چرا که این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و سرمایه گذاری عظیمی کرده و در خانه تیم قدرتمندی است. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی: هیچ تیمی تماشاگران ما را ندارد / مهدی جزء پنالتی زن های خوب ما است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..