تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی بدون گل پرسپولیس و لخویا در سکوت آزادی

دیدار تیم های پرسپولیس و لخویا قطر با تساوی بدون گل پایان یافت.

پرسپولیس صفر – لخویا قطر صفر

تیم‌های پرسپولیس و لخویای قطر از ساعت 19:30 دقیقه امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار گرفتند که با تساوی بدون گل پایان یافت.

داور: والنتین کوالنکو
کمک‌ها: مامور سعید قاسموف و حص الدین شادمونف
اخطار:اسماعیل محمد و محمد موسی و جلال حسینی

نگاه فنی:

تیم پرسپولیس در سکوت آزادی نتوانست از امتیاز میزبانی بهره ببرد تا با یک نتیجه نامطمئن مهیای بازی برگشت برابر لخویای قطر شود. پنالتی که باز هم توسط مهدی طارمی از دست رفت فرصت طلایی برای کسب ۳ امتیاز پرسپولیس بود اما دروازه‌بان لخویا با هوشمندی مسیر توپ مهاجم پرسپولیس را تشخیص داد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی بدون گل پرسپولیس و لخویا در سکوت آزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..