تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عفیف: پنالتی پرسپولیس درست نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ علی عفیف بازیکن تیم لخویا قطر پس از تساوی مقابل پرسپولیس، درخصوص خطایی که روی مهدی طارمی مرتکب شد گفت: من برخوردی با بازیکن حریف نداشتم اما داور پنالتی اعلام کرد. همه فکر و ذهنم این بود که بتوانیم به پیروزی برسیم و به مرحله بعد برسیم. فکر می‌کنم کمی جوگیر شدم و تمرکزم را از دست دادم. در هر حال فکر می‌کنم پنالتی نبود.

وی با بیان اینکه لخویا بازی بسیار سختی پشت سر گذاشت، اظهار داشت: ما در قطر در 39 بازی گل زدیم اما در این مسابقه نتوانستیم دروازه پرسپولیس را باز کنیم. خیلی امیدواریم که در بازی برگشت بتوانیم به گل برسیم و به دور بعد صعود کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عفیف: پنالتی پرسپولیس درست نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..