تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۷درصدی دستگیری مجرمان درمرکزی/ ارتکاب ۱۱هزارسرقت طی سال۹۵

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث عزیزی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: طی سال گذشته یازده هزار مورد سرقت در استان اتفاق افتاده که در مقایسه با سال ۹۴، شش درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در حوزه کشفیات انواع مواد مخدر، طی سال گذشته هف تن و ۱۸۰ کیلوگرم کشفیات انجام شده که این رقم نسبت به کشفیات سال ۹۴ که پنج تن و ۹۰۰ کیلوگرم بوده، ۲۲درصد افزایش را نشان می دهد که در این رابطه هم ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر معتاد، خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

عزیزی خاطرنشان کرد: از خانواده ها و مسئولین می رود، پس از بهبود معتادان شرایطی را برای آنها فراهم کنند که این افراد مجددا به دام اعتیاد گرفتار نشوند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در حوزه حوادث رانندگی درون شهری و برون شهری، سال ۹۵ تلفات نسبت به سال ۹۴ افزایش یافته گفت: طی سال ۹۴، ۵۱۴ نفر در سانحه رانندگی در استان جان باختند، که این رقم در سال ۹۵ به ۵۲۶ نفر افزایش یافت.

وی بیان داشت: این افزایش در حالی صورت گرفت، که دستگاه های مرتبط کار خود را به درستی انجام دادند و این نشان می دهد که در این حوزه بایستی کارهای فنی بیشتری انجام شود و اعتبار مناسب در اختیار فرمانداران و شهرداران قرار داده شود تا بتوانیم پالایش تصویری مناسب در جاده ها و معابر درون شهری داشته باشیم چرا که تکنولوژی می تواند کنترل کننده خطاها و سهل انگاری انسان ها باشد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین در مورد کشفیات و مبارزه با کالای قاچاق در استان اظهار داشت: طی سال گذشته به رغم اینکه این استان نه مبدا کالای قاچاق است و نه مقصد، ۳۵میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق ثبت شده که نسبت به سال ۹۴، هجده درصد افزایش داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۷درصدی دستگیری مجرمان درمرکزی/ ارتکاب ۱۱هزارسرقت طی سال۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..