تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وان پلاس 5 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

وان پلاس 5 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

به نقل از کمپانی وان پلاس، وان پلاس 5 در تابستان سال جاری رونمایی خواهد شد. تا کنون چندین و چند تصویر از این اسمات فون به بیرون درز کرده و بر روی فضای وب قرار گرفته است. حالا به نظر می رسد که وان پلاس اطلاعات بیشتری را در خصوص آنچه می توانیم انتظار داشته باشیم در اختیارمان قرار داده است. این کمپانی در توییت اخیر خود، رنگ های احتمالی این گوشی را معرفی کرده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


همانطور که در تصویر دیده می شود، وان پلاس چهار رنگ مختلف را معرفی کرده است: مشکی، ترکیبی از چند رنگ، قرمز و طلایی. بر اساس تصاویری که تا کنون از وان پلاس 5 منتشر شده، نمونه هایی از رنگ طلایی را بر روی این گوشی دیده ایم. چندی پیش نیز تصویری از وان پلاس 5 مشکی منتشر شده بود که البته بعضی معتقدند مربوط به وان پلاس 5 نبوده است.


شاید هم وان پلاس فقط در پی دریافت بازخورد از کاربران باشد و این تصویر ربطی به رنگ های احتمالی وان پلاس 5 نداشته باشد. اگر هم این تصویر با رنگ های این اسمارت فون در ارتباط باشد، در خصوص گزینه دوم کمی با شک و تردید مواجه می شویم.


در هر حال باید منتظر ماند و دید وان پلاس در تابستان با چه محصولی ما را غافلگیر می کند.

وان پلاس
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وان پلاس 5 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..