تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایک از چهار بند جدید مخصوص اپل واچ رونمایی کرد

نایک از چهار بند جدید مخصوص اپل واچ رونمایی کرد

نایک هفته پیش از قاب‌های مخصوص آیفون رونمایی کرد که از جنس کفی کفش‌های این شرکت ساخته شده‌اند اکنون شاهد تولید بند‌های مخصوص اپل واچ توسط این برند هستیم. چهار بند جدیدی که توسط نایک برای اپل واچ تولید شده‌اند در واقع با کفش جدید که توسط نایک تولید شده است، ست هستند. با تک شات همراه باشید.

نایک سری کفش‌های ورزشی جدید خود به نام Air VaporMax Flyknit Day to Night که مخصوص دو هستند را همراه با بند جدید Nike Sport Band معرفی کرده است. این برندها به صورت خاص مخصوص Apple Watch Nike+ طراحی شده اند اما از آنجایی که تفاوت خاصی بین این بند با بند سایر مدل‌های اپل واچ وجود ندارد، کاربران می‌توانند از این بند در کنار سایر مدل‌های ساعت هوشمند اپل نیز استفاده کنند.

این چهار بند از اول ژوئن از طریق فروشگاه‌های آنلاین و خرده فروشی نایک به فروش خواهند رسید. اپل و فروشگاه‌هایی که محصولات اپل را می‌فروشند نیز از اوایل ماه آینده فروش این بندها را آغاز خواهند کرد. قیمت هر یک از بندهای جدید اپل واچ نایک 49 دلار تعیین شده است.

این بندها یکی دیگر از نتایج همکاری اپل و نایک هستند. ساعت Nike+ Watch که در سال 2016 میلادی رونمایی شد یکی از اصلی‌ترین گام‌ها برای همکاری این دو شرکت بود. ساعت NikeLab نیز که یک محصول مشترک است اوایل آوریل سال جاری رونمایی شد.

انتظار می‌رود که نایک و اپل طی شش ماه آینده همکاری خود را گسترش دهند و محصولات جدیدی را تولید کنند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایک از چهار بند جدید مخصوص اپل واچ رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..