تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع ۲ حادثه رانندگی در میاندوآب پنج کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛فرمانده پلیس راه میاندوآب گفت: این تصادف‌ها شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری هیوندای با خودروی پیکان در کیلومتر ۱۷ محور میاندوآب به بوکان و نیز برخورد کامیون ولوو با خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر پنج محور میاندوآب - مهاباد به وقوع پیوست.
سرگرد پرویز شکری افزود: در حادثه نخست که بر اثر تصادف خودروی هیوندا با یک دستگاه خودروی پیکان به وقوع پیوست، راننده و سه سرنشین پیکان که از روستاهای سیمینه بوکان است به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.
وی انحراف به چپ خودروی هیوندا را علت این حادثه مرگبار عنوان کرد.
فرمانده پلیس راه میاندوآب همچنین گفت: در تصادف دیگر نیز که در جاده میاندوآب به مهاباد بر اثر برخورد کامیون ولوو از پشت با خودروی پژو روی داد، به علت رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده کامیون ولوو، راننده پژو از خودرو پرت و در دم جان خود را از دست داد.
شکری بیان کرد: خودروی پژو پس از حادثه دچار حریق شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع ۲ حادثه رانندگی در میاندوآب پنج کشته بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..