تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع مشکلات «هملت، تهران ٢٠١٧»/ آغاز مجدد پیش‌فروش بلیت

رفع مشکلات «هملت، تهران ٢٠١٧»/ آغاز مجدد پیش‌فروش بلیت

فرهنگ > تئاتر - «هملت، تهران ٢٠١٧» نمایش تازه کیومرث مرادى با رفع مشکلات از ١٠ خرداد در تماشاخانه تازه‌تاسیس شهرزاد روى صحنه مى‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمايش «هملت، تهران ٢٠١٧» به نويسندگى و كارگردانى كيومرث مرادى كه قرار بود از ٢١ اردیبهشت در تماشاخانه تازه‌تاسيس شهرزاد روى صحنه برود و پيش‌فروش آن نيز آغاز شده بود و به دليل پاره‌اى از مشكلات متوقف شد. حالا با حل شدن مشكلات، این نمایش پيش‌فروش خود را مجدد از چهارشنبه سوم خرداد آغاز خواهد شد و از ١٠ خرداد در تماشاخانه شهرزاد روى صحنه خواهد رفت.

اين نمايش حاصل تمرين گروهى از فارغ‌التحصيلان موسسه فرهنگى هنرى كارنامه به همراه تعدادى از بازيگران حرفه‌اى و جوان تئاتر است كه نگاهى متفاوت به متن «هملت» اثر شكسپير دارد.

زهرا بهروزمنش، آرمیتا فروزنده، محیا صدرزاده، دریا خلیلی، پانته‌آ قدیریان، دلنیا قادرپور، فرهاد رادمان، میلاد معیری، محمد مسگری، سلمان صالحی و رضا داوودوندی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

«هملت، تهران ٢٠١٧» از جمله اولين آثارى است كه در پرديس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع مشکلات «هملت، تهران ٢٠١٧»/ آغاز مجدد پیش‌فروش بلیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..