تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره شمالی: آمریکا، یک تجاوزگر واقعی است

کد خبر: ۵۳۷۳۹۹

۹۱۵  بازدید

یک دیپلمات ارشد کره شمالی در کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل از آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور دفاع کرد و آن را اقدامی مشروع و قانونی برای دفاع از خود ارزیابی کرده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رویترز، جو یونگ چول دیپلمات کره شمالی امروز سه شنبه در کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل در سخنانی تاکید کرد: آزمایش‌های موشکی اخیر کره شمالی یک اقدام مشروع برای دفاع از خود بوده و مغایر با قوانین بین المللی نبوده است.

وی در ادامه با تجاوزگر خواند واشنگتن تصریح کرد: این سیاست خصمانه آمریکا و مانورهای مشترک این کشور، تهدیدات هسته‌ای و افزایش قدرت نظامی آن در شبه جزیره کره است که واقعا موجب تشدید اوضاع در شبه جزیره کره و منطقه می شود و کره شمالی را مجبور می کند تا قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهد.

رابرت وود سفیر آمریکا نیز در واکنش به این اظهارات گفت: این واقعا مسخره است که ادعا شود اقدامات کره شمالی کاملا قانونی است.

کره شمالی این مساله را مخفی نکرده است که برای توسعه موشک‌های دوربرد با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای که بتواند خاک آمریکا را هدف قرار دهد، تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره شمالی: آمریکا، یک تجاوزگر واقعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..