تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج با اردوهای جهادی به کمک مسئولان آمده است

ساعت: 21:13 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111761

معاون فرماندار مشگین‌شهر گفت: بسیج به عنوان نهاد مردمی در جهت رفع محرومیت شهرستان وارد عمل شده است لذا مسئولان می‌بایست در این راستا مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین،ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت با حضور مسئولان مربوطه در محل فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد.

 

در این جلسه ولی قاسمی معاون فرمانداری مشگین‌شهر با بیان اینکه سپاه و بسیج به عنوان نهاد مردمی در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و ... احساس مسئولیت کرده و وارد میدان می‌شود گفت: امروز در آستانه تعطیلات تابستانی و آغاز اردوهای جهادی و طرح هجرت در مناطق محروم شهرستان هستیم که در این راستا سپاه و بسیج وارد عمل شده و با مشارکت دستگاه‌های مربوطه در جهت رفع محرومیت گام بر می‌دارد.

 

وی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در شهرستان مشگین‌شهر نیز به صورت گسترده عملیاتی خواهد شد و دانش‌آموزان و دانشجویان در طول تابستان بدون هیچ چشم داشتی در راستای زیبا سازی و رفع محرومیت در شهرستان گام برمی‌دارند لذا لازم است مدیریت آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان زمینه فعالیت اردوهای جهادی و طرح هجرت را در مدارس و مناطق محروم فراهم کنند.

 

یوسف محمدیان مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان مشگین‌شهر نیز با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 25 میلیارد ریال در قالب تسهیلات برای اشتغال 240 نفر از جوانان این شهرستان پرداخت شده است گفت: بسیج سازندگی در سال جاری همواره در حال بررسی مشکلات صنایع تبدیلی و تولید کوچک در شهرستان است تا در حد توان با ارائه تسهیلات در راستای رونق اقتصادی شهرستان و واحدهای تولیدی گام برداشته شود.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته برخی از مشکلات شهرستان نیز شناسایی شده که با مشارکت و همکاری مسئولان شهرستان این مشکلات نیز رفع خواهد شد.

 

محمدیان گفت: اجرای کاوران‌های محرومیت زدایی از وظایف سپاه نیست اما با توجه به اینکه در سال‌های گذشته این طرح اجرا شده و موثر بوده، این کاروان‌ها در طول سال و در مناسبت‌های مختلف اجرا شده و اجرا خواهد شد تا در حد توان محرومیت را در این شهرستان مدیریت و کنترل کنیم.

 

وی تاکید کرد: در طول سال‌های گذشته ثابت شده که اردوهای جهادی دانشجویی به علت شرایط سنی و دغدغه‌هایی که دارند موفق عمل کرده و در سال جاری نیز به همت بسیج دانشجویی مشکلات شهرستان شناسایی و در حد توان در جهت رفع محرومیت گام برمی‌دارند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج با اردوهای جهادی به کمک مسئولان آمده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..