تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض خانواده کارگران کارخانه فولادیاسوج در جلوی استانداری/ مسئولان به وضعیت کارگران کارخانه فولاد برسند

ساعت: 20:13 منتشر شده در مورخ: 1396/03/02 شناسه خبر: 1111926

خانواده های کارگران آسیب دیده کارخانه فولاد یاسوج نسبت به پرداخت نکردن حقوق یکسال گذشته و نبود امنیت شغلی و حتی برخی مشکلات این کارخانه با حضور در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار رسیدگی و توجه به کارگران این کارخانه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازبویرخبرکارگران و خانواده های کارگران آسیب دیده کارخانه فولاد بویرصنعت یاسوج بعد از حادثه روز گذشته در این کارخانه و حتی پرداخت نشدن حقوق آنها در یکسال گذشته در جلوی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تجمع و اعتراض خود را نسبت به مسئولان اجرایی اعلام داشتند.

این کارگران نسبت به پرداخت نکردن حقوق یکسال گذشته و حتی نبود امنیت شغلی و حتی برخی مشکلات این کارخانه اعتراض خود را نسبت به مسئولان اجرایی رساندند.

لازم به ذکر است در تاریخ ۱۳ شهریورماه ۹۵ در کمیسیون کارگری شورای تأمین استان مصوب گردید کارخانه فولاد بویرصنعت یاسوج وابسته به بنیاد تعاون ارتش تمام بدهی های کارگران را ظرف ۱۰ روز پرداخت کند و بعد از تحویل این کارخانه به (شهرام باقری) صاحب امتیاز جدید این واحد تولیدی، تاکنون در این راستا هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این کارگران برای چندمین بار نیز در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای احقاق حقوق خود تجمع اعتراضی در کمال آرامش برگزار کردند و خواستار مطالبات خودشان شده اند.

مظاهری مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان نسبت به برخی مشکلات کارگران این کارخانه بعد از حادثه انفجار در این واحد تولیدی گفته بود که رأی دادگاه به نفع کارگران این کارخانه صادر شده و کارفرما و خود این کارخانه موظف به پرداخت حقوق و کسری این کارگران هستند.

لازم به ذکر است در انفجار سحرگاه روز دوشنبه یکم خرداد ماه سالجاری در کارخانه فولاد یاسوج 9نفر از کارگران این کارخانه مصدوم شدند که حال شش نفر از آنان در حال حاضر مساعد نیست.

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض خانواده کارگران کارخانه فولادیاسوج در جلوی استانداری/ مسئولان به وضعیت کارگران کارخانه فولاد برسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..