تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایپ کاورهای سرفیس پرو جدید و استفاده از آلکانترا در ساخت آنها

مایکروسافت امروز در جریان رونمایی از سرفیس پرو جدید، تایپ‌کاورهای جدید خود را نیز عرضه کرد.

در کنار سرفیس پرو جدید مایکروسافت، این شرکت همانند قبل تایپ‌کاورهای جدید مخصوص سرفیس پرو را نیز عرضه کرده است. تایپ‌کاورهای جدید، به دلیل استفاده از همان رابط اتصالی مشابه محصولات نسل پیشین و علاقه‌ی مایکروسافت به حفظ سازگاری با ابزارهای قدیمی، هم با سرفیس پرو ۳ و هم با سرفیس پرو ۴ سازگاری کامل دارند.

مایکروسافت اکنون در ساخت تایپ‌کاورهای جدید، از همان جنسی که در ساخت کیبورد لپ‌تاپ سرفیس استفاده شد، بهره گرفته است. از این پس قرار است آلکانترا به‌عنوان جنس استاندارد در محصولات سری سرفیس استفاده شود.

Surface Pro 2017 Type Cover

ساخته شدن این کیبوردهای جدید از جنس پارچه و عدم اطمینان از پایداری آن‌ها در مقایسه با مواد بادوام‌تری نظیر فلز یا حتی پلاستیک، باعث شکل‌گیری بحث‌های مختلفی در مورد آن‌ها شد. نقد و بررسی‌های صورت گرفته، عموما استفاده از آن‌ها را مثبت ارزیابی کرده‌اند و مایکروسافت نیز اخیرا تجربیات منفی در مورد آن‌ها را غیر معمول قلمداد کرد.

مایکروسافت با قرار دادن آلکانترا روی تمام محصولاتش، ریسک بزرگی انجام داده است. با گذشت زمان و استفاده‌ی بیشتر از آن‌ها، این مسئله که مایکروسافت چگونه با مشتریان و خرده‌فروشان مواجه می‌شود، جالب توجه خواهد بود.

رنگ تایپ‌کاورهای جدید نیز به جهت هماهنگی با محصولات جدید تغییر یافته است و رنگ‌های روشن سرفیس پرو ۴ جای خود را به رنگ‌های  تیره‌تر و رسمی‌تر پلاتینیوم، لاجوردی، خاکستری و قرمز مشاهده‌شده در لپ‌تاپ سرفیس داده‌اند.

تایپ‌کاورهای سرفیس جدید مایکروسافت، در زمان عرضه قابل خریداری خواهند بود و در صورت تصدیق اخبار پیشین، در حدود ۱۵۰ دلار قیمت خواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایپ کاورهای سرفیس پرو جدید و استفاده از آلکانترا در ساخت آنها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..