تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین مرکز خرید ال‌جی در دنیا را بشناسید (گزارش اختصاصی از سئول)

هفته گذشته و به دعوت شرکت ال‌جی الکترونیکس، فرصتی دست داد تا سفری به پایتخت کشور کره جنوبی داشته و از نزدیک با فعالیت‌های این کمپانی بزرگ بیشتر آشنا شویم.

یکی از نقاطی که طی این بازدید به آنجا رفتیم، شاپ سنتر ال‌جی در شهر سئول بود که بزرگ‌ترین مرکز خرید این کمپانی در دنیا محسوب شده و جدیدترین کالاهای آن به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

این فروشگاه دارای 3 طبقه بوده که در هر طبقه، یک سری از کالاهای ال‌جی به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است. اولین طبقه (همکف) اختصاص به کالاهایی چون گوشی و لوازم جانبی چون هدست، کیبورد و… داشت. بی‌تردید جذاب‌ترین کالای این طبقه، گوشی ال‌جی G6 بود که چندی پیش نیز وارد کشور ما شد. سایر اسمارت‌فون‌های این شرکت همچون V20 و سری X هم برای کار کردن کاربران بر روی استندهای ویژه‌ای قرار گرفته بودند.



طبقه دوم این فروشگاه وسعت بیشتری داشت و در نیمه راست آن، انواع تلویزیون‌های این شرکت دیده می‌شد. دستگاه‌هایی که بیشترین توجه را به خودشان جلب می‌کردند، سری جدید سیگنچر بود که دو تلویزیون OLED از این سری به نمایش گذاشته شده بود. این دو دستگاه بسیار زیبا و نازک، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و محصول جدیدتر همچون یک پرده باریک و مگنت دار، به یک سطح شیشه‌ای چسبیده و به راحتی قابل جدا شدن بود.

از دیگر محصولات این طبقه، لپ‌تاپ‌های ال‌جی بود که با وجود اولترابوک‌های سری گرم، بسیار جذاب به‌نظر می‌رسید. این لپ‌تاپ‌ها که به نوعی سبک‌ترین اولترابوک‌های بازار هستند، در اندازه‌های گوناگون از ۱۳ تا ۱۵ اینچ به معرض نمایش گذاشته شده و به‌زودی شاهد ورود آن‌ها به بازار کشورمان نیز خواهیم بود. محصولات دیگری چون تبلت، اسپیکر، مانیتور و… نیز در این طبقه با مدل‌های گوناگون جهت بازدید و خرید قرار داشت.



بالاترین طبقه این فروشگاه، مختص به لوازم خانگی ال‌جی بود و اولین چیزی که جلب نظر می‌کرد، ساید بای ساید جدید سری سیگنچر با فناوری اینستا ویو بود که با ضربه زدن بر روی درب یخچال، محتویات داخل نمایش داده شده و با حرکت پا قادر هستید که درب آن را باز کنید! در این طبقه سایر بخچال‌های این کمپانی نیز به معرض دید قرار گذاشته شده بود و جدیدترین محصولات ال‌جی در سایزهای مختلف قابل مشاهده بود.

از دیگر بخش‌های این طبقه، لباس‌شویی‌های پیشرفته این کمپانی بود که در نسل جدید سیگنچر دارای یک بخش مجزا به نام مینی واش بوده و ارتفاعی بیشتر از دستگاه‌های معمولی بازار دارد.

در این قسمت سایر لوازم خانگی ال‌جی همچون انواع مایکرویو، جاروبرقی، مخلوط کن، اجاق گاز، اسپیلت، پنکه، هواساز و… نیز در معرض دید قرار گرفته و کاربران می‌توانستند از نزدیک با آن‌ها کار کرده و با قابلیت‌هایشان آشنا شوند.







پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین مرکز خرید ال‌جی در دنیا را بشناسید (گزارش اختصاصی از سئول)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..