تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامپیوتر رومیزی لنوو M700Z در ایران رونمایی شد

ظهر امروز و در یک سمینار خبری که با حضور تعدادی از خبرنگاران و مدیران بهین تکنولوژی در دفتر این شرکت برگزار شد، از جدیدترین دستگاه آل این وان لنوو که از هفته آینده وارد بازار کشورمان می‌شود، رونمایی گردید.

در ابتدای این مراسم حمید توسلی، مدیر عامل بهین تکنولوژی با اشاره به فعالیت شرکت متبوعش گفت: شرکت ما در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد و خرداد ماه، بیست و پنجمین سالگرد تاسیس بهین تکنولوژی است. ما را در بازار بیشتر با محصولات فوجیتسو می‌شناسند اما در حال حاضر ۵ سالی است که با لنوو کار کرده و بر روی کالای آل این وان و مینی پی‌سی تمرکز داریم و انشالا به‌زودی با برند خودمان که یونیوو نام دارد، در بازار حضور خواهیم داشت.

آل این وان را در حدود یک سال است که فعالیتش را به صورت رسمی آغاز کردیم، پارتنر لنوو هستیم که به‌صورت انحصاری محصولاتش توسط بهین تکنولوژی عرضه می‌شود. ما پیش از این سابقه عرضه مدل E63 را داشتیم که مورد استفاده ادارات زیادی در بخش دولتی و خصوصی قرار گرفت و استقبال بسیاری خوبی از آن شد.

حال مدل جدید M700Z جایگزین E63 شده که دارای برتری‌هایی نسبت به مدل قبلی است. به طور معمول اکثر افراد آل این وان را برای مصرف شخصی خودشان یا استفاده در خانه خریداری نمی‌کنند و اولویت را به لپ‌تاپ و تبلت می‌دهند. آل این وان چون فضای کم‌تری را اشغال کرده و تمام محتوای دستگاه درون مانیتور است، مزایایی دارد که الان سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های خصوصی به سمت این دستگاه روی آورده‌اند. تمام قطعات جای‌گذاری شده در محصول به صورت پک بوده و تمام آن از خارج می‌آید و از نظر مهندسی مونتاژ در رده بسیار خوبی قرار می‌گیرد.

در کنار این محصول ما کالاهای دیگری با سایزهای بزرگ‌تر داریم که انشالا آن‌ها را نیز در آینده معرفی خواهیم کرد. لنوو یک سری محصولات با کلمه Think تولید می‌کند که این لوگو برای آی‌بی‌ام بوده و توسط لنوو مانند سایر پتنت‌ها خریداری شده است. محصولاتی که با این لوگو توسط لنوو عرضه می‌شود، از نظر تست‌ها و استانداردها چند رده بالاتر هستند. مثلا ما یک تست نظامی 810G داریم که توسط این دستگاه‌ها پاس شده است. بنابراین این دستگاه از نظر کیفیت و فیچرهایی که دارد، استانداردهای نظامی را کسب کرده است.

کامپیوتر رومیزی قبلی یعنی E63 در بازار بسیار موفق بود زیرا قیمت مناسبی داشت، پردازنده خوب و رم و هارد کافی داشت. اولین تغییری که در M700Z نسبت به E63 مشاهده می‌کنیم، افزایش سایز نمایشگر است که از 19.5 به 20 اینچ ارتقا یافت. دومین نکته این است که پایه هم عوض شده و از فرم ترنسفرمر استند در مدل جدید استفاده شده است. مزیت سوم این است که بر روی مدل جدید، دی‌وی‌دی رایتر هم نصب شده و استاندارد نظامی 810G را پاس کرده است. همچنین M700Z دارای پورت سریال است و مهم‌ترین نکته این است که برخلاف E63 که پردازنده‌های سری U داشت، این بار از پردازنده‌های دسکتاپی بهره گرفته شده و به‌همین خاطر کارایی دستگاه تا 155درصد ارتقا یافته است. ضمن اینکه پردازنده، هارد و رم آن نیز قابل ارتقا است.

توسلی در پایان افزود: این کالا با یک سال گارانتی بهین تکنولوژی از هفته آینده در بازار عرضه خواهد شد. قیمت این محصول هنوز به‌صورت دقیق تعیین نشده اما بین ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

در ادامه تصاویر بیشتری از این کامپیوتر رومیزی را مشاهده می‌کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامپیوتر رومیزی لنوو M700Z در ایران رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..