تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار خراسان جنوبی : سوم خرداد ماه یادآور حماسه‌ای ماندگار در تاریخ است

به گزارش عصر سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی ، سید علی اکبر پرویزی در این پیام نوشت: سوم خرداد افتخاری والاست که سرافرازانه برای اسلام و میهن عزیز، افتخار ابدی به هدیه آورد.
وی اضافه کرد: فتحی که نه فتح خاک و سرزمین، بلکه فتح ارزش‌ها بود و نماد حقانیت و اراده خلل ناپذیر ملت ایران و ایثارگران جان برکفی است که با نثار جان و خون خود، پرچم حماسه و عزت و اقتدار ایران را به اهتزاز درآوردند.
وی با گرامی داشت این روز و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، به ویژه ایثارگران استان، از درگاه باری تعالی، عزت بیش از پیش ایران اسلامی و تداوم راه شهدا را آرزو کرد.
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار خراسان جنوبی : سوم خرداد ماه یادآور حماسه‌ای ماندگار در تاریخ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..