تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار ربات های پلیس در دبی تا سال 2030

کد خبر: ۵۳۷۳۵۵

۱۰۸  بازدید

تا سال 2030 ایستگاه‌های پلیس رباتیک در دبی راه‌اندازی می‌شود.

خبرآنلاین: تا سال 2030 ایستگاه‌های پلیس رباتیک در دبی راه‌اندازی می‌شود.

مدیریت شیخ‌نشین دبی تصمیم گرفته است تا استفاده عملی و وسیعی از ربات داشته باشد و به همین دلیل قصد استفاده از ربات به‌عنوان نیروی پلیس را دارد.

در این راه کمپانی اسپانیایی PAL Robatics رباتی به نام REEM را به طول 5 فوت و 6 اینچ به شکل یک ناجی و قهرمان پلاستیکی سفید و سیاه سوار بر روی چهارچرخ ساخته است و قرار است 25 درصد از نیروی پلیس دبی تا سال 2030 از این نوع ربات باشد.

استقرار ربات های پلیس در دبی تا سال 2030

خالد ناصر الزروقی مدیر دپارتمان ابزارهای هوشمند پلیس دبی می‌گوید ما اولین ایستگاه پلیس هوشمند را می‌سازیم تا نیاز به انسان را مرتفع سازد. استقرار ربات های پلیس در دبی تا سال 2030

به گفته وی با کمک واحد هوش مصنوعی آی بی ام - واتسون - مردم می‌توانند انواع جرائم را به این ایستگاه گزارش دهند و یا جرائم رانندگی خود را پرداخت کنند.

وجود ربات پلیس همچنین بخشی از موارد خطاهای انسانی مانند رشوه و ... را نیز از بین می‌برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار ربات های پلیس در دبی تا سال 2030»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..