تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد پژو 405 با وانت با 4 کشته و مجروح

کد خبر: ۵۳۷۳۵۳

۱۶۲  بازدید

جانشین فرماندهی پلیس راه استان همدان گفت: راننده 75 ساله پژو 405 به علت انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز، با پیکان وانت برخورد کرد که در این حادثه 4 نفر کشته و مجروح شدند.

خبرگزاری ایسنا:  جانشین فرماندهی پلیس راه استان همدان گفت: راننده 75 ساله پژو 405 به علت انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز، با پیکان وانت برخورد کرد که در این حادثه 4 نفر کشته و مجروح شدند.

سرهنگ سعید اسماعیلی، در گفتگو با خبرنگار در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در ساعت 20:30 شامگاه دوشنبه بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه وانت پیکان در جاده قروه درجزین به کاج از توابع شهرستان رزن، راننده 75 ساله پژو به همراه فرزند 12 ساله راننده وانت در دم کشته و راننده وانت به همراه همسرش به شدت مجروح و جهت درمان به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده پژو به علت سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ مقصر شناخته شده است.

سرهنگ اسماعیلی یادآور شد: این مسیر دارای دوباند رفت و برگشت است ولی راننده پژو بنابر دلایل نامعلومی به مسیر مخالف منحرف شده و این حادثه خونبار رخ داده است.

وی با اعلام اینکه راننده پژو بومی محل بوده و با جاده نیز آشنایی کامل داشته، تصریح کرد: از رانندگان درخواست می شود در جاده های این استان با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز خوداری کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد پژو 405 با وانت با 4 کشته و مجروح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..